niedziela, 21 lipca 2013

NieLarry ,,Same mistakes"

Napisałam prolog do drugiego pierwszego opowiadania ^.^ 
Napisałabym, że ,,Po pierwsze-Kasi wstęp wzbroniony'', ale sobie odpuszczę. 
Proszę, jeżeli ktoś to czyta to komentujcie i opieprzajcie mnie za złą interpunkcje, ortografię, ciągłe powtórzenia itp. Zapraszam :)

~~~

piosenka

20 sierpnia 2012r
    -Zaczekaj! - zawołał chłopak rozpaczliwym głosem. Dziewczyna, którą właśnie gonił gwałtownie stanęła, po czym odwróciła się do bruneta.
-Czekałam... Czekałam każdego dnia na jakikolwiek znak życia !!! Sms'a, telefon, a nawet na tego pieprzonego maila, których nienawidzę !!! Jednak zobaczyłam jedynie jakiś durny program plotkarski, w którym pokazują twoje zdjęcia gdy obściskujesz się z jakąś cycatą blondyną. Ja już tak nie mogę Louis... Już nie. -brunetka po raz ostatni spojrzała na miłość swojego życia po czym uciekła. 
    Zatrzymała się dopiero na starej, już dawno zamkniętej stacji kolejowej na wybrzeżach Londynu. Stacja ta była kiedyś jej ulubionym miejscem do przemyśleń i wszelkich głupot, które ciągle robiła z przyjaciółmi. Dziewczyna pamiętała jeszcze czasy kiedy to miejsce było otwarte, kiedy pociągi jeździły tam co chwilę. Może i miała wtedy mniej więcej pięć lat, ale takie rzeczy zawszę miała zachowane pamięci*. Niebieskooka usiadła na torach i rozpłakała się z bezsilności, a wtedy tak jak to w jej zajebiście cudownym życiu bywa zaczął padać deszcz. I pomyśleć, że ten cały sajgon zaczął się tak cukierkowo. Zacznijmy od początku tego pojebanego The Muppet Show...

~~~

*To jest strasznie chujowo ujęte w słowa. Możecie mi za to wpieprzyć mentalnie patelnią.

Nie wiem czy compicated pasuję do tego prologu, ale ja osobiście lubię tą piosenkę i wydaję mi się, że nawet jest dobrze wpasowana. Liczę na waszą szczerą opinię i opierdoling w komentarzach za całokształt. 


1 komentarz:

  1. Bosh, jak ja to kocham *-*
    Cudowny prolog. <3 Lou ? Zdradzić ? ODCZARUJ MI TO, WIEDŹMO NIEMYTA ! -.-
    Ale się nabuzowałam ! :D
    Nie zajebię Ci patelnią, bo dobrze to ujęłaś. C:
    Wpadaj do mnie, na następny, stara. :3
    like-nobody-else-one-direction.blogspot.com

    Ciao,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń